6 regatistes menorquins a ses Finals Escolars 2021 a Cala Gamba
Soler, Mesquida i Mendoza, d’Es Nàutic; Gregorio i Sosa, des CM Mahón i Rami, des CN Villacarlos en sa darrera regata classificatòria autonòmica
Es prometedors regatistes des Club Nàutic Ciutadella, Bernat Soler, Toni Mesquida i Clara Mendoza, de sa classe Optimist, han partit a primera hora d’aquest matí de dissabte cap a Mallorca per a disputar ses esperades Finals Escolars 2021, entre avui i demà, a Cala Gamba.
Aquesta és ja sa darrera regata classificatòria autonòmica de sa temporada per es tres regatistes CNC, que han viatjat a s’illa major amb Roser Gregorio i Juan Sosa des CM Mahón i des CN Villacarlos, Sergi Rami Pons, acompanyats des tècnics, Pedro Pons, Sebastià Mesquida (CNC) i Sito Pons, un de cada club menorquí.
Només es 60 millors regatistes Optimist de ses Illes Balears són aquest cap de setmana a Cala Gamba, després de ses oportunes classificatòries i segons Toni Mascaró, director tècnic de vela lleugera del CN Ciutadella, «les ganes dels fillets són moltes, volen demostrar que no estan a les Finals de rebot o casualitat i volen demostrar que tenen prou nivell per estar entre els millor infantils de les Illes Balears».
