24è Torneig de bàsquet 3x3 de Sant Llorenç 2018 
Compartir

“Los Pepinillos”, “Bàsquet Lovers”, “Som 3+1”, “Super Girls” I “Mamut” campions des 24è Torneig de bàsquet 3×3 de Sant Llorenç 2018

24è Torneig de bàsquet 3x3 de Sant Llorenç 2018 

Dijous 9 d’agost, a les 21:30 hores, a sa pista central des Pavelló Esportiu Municipal d’Alaior, han tingut lloc ses finals des 24è Torneig de bàsquet 3×3 de Sant Llorenç, de ses categories masculí, femení i mixte, torneig organitzat per es CB Jovent d’Alaior amb sa col·laboració de s’Ajuntament d’Alaior. 

En aquesta edició s’han inscrit un total de 210 participants distribuïts en 39 equips (27 masculins adult, 4 femenins i 15 mixtes), es quals van disputar sa competició de dilluns a dijous d’aquesta setmana, realitzant un total de 230 partits.
Cal ressaltar es gran ambient viscut aquets dies a ses instal·lacions esportives d’Alaior i sa bona actitud de tots es participants des 3×3. 

El pòdium ha estat el següent: 

CATEGORIA ESCOLAR MASCULÍ
 1r LLOC: LOS PEPINILLOS
 2n LLOC: ARRIBANT PREST

CATEGORIA ESCOLAR MIXTE

 1r LLOC: BÀSQUETLOVERS
 2n LLOC: D’AQUÍ I D’ALLÀ

CATEGORIA ADULT MASCULÍ
 1r LLOC: SOM 3+1
 2n LLOC: IIII DE GRUIXAT

CATEGORIA ADULT FEMENÍ
 1r LLOC: SUPER GIRLS
 2n LLOC: MARSAS
CATEGORIA ADULT MIXTE
 1r LLOC: MAMUT
 2n LLOC: FRANGELICOS

A sa cloenda de s’entrega de trofeus es va comptar amb sa presència des regidor d’esports de s’Ajuntament d’Alaior,  Rafael Quintana, a més des president del club, Miquel Seguí.

Resultats Podium 3x3 bàsquet lôResultats 3x3 bàsquet lô

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *