Menorca Trail Es Castell-Cursa La Mola
Compartir

CARTA DE FELICITACIÓ

Enhorabona al club Menorca Trail Es Castell

L’Ajuntament des Castell vol felicitar als atletes del club Menorca Trail Es Castell pels èxits obtinguts en la XII Carrera Fortalesa de la Mola celebrada el passat cap de setmana. S’ha de destacar a María Fiol, per la seva primera posició en categoria absoluta femenina, Luis José Salom, per la seva 1a posició en categoria M55 i, finalment, a José Manuel Giménez Alcorisa, per la seva 3a posició en categoria absoluta masculina. Igualment, l’Ajuntament vol fer extensible aquesta felicitació al seu club, el Menorca Trail Es Castell, i a la resta d’atletes del municipi que varen participar en la prova. 

Per nosaltres és un orgull que atletes del nostre poble aconsegueixin aquests èxits esportius i serveixin de mirall als joves esportistes que s’inicien en l’esport. 

Enhorabona a tots!

Ajuntament des Castell

2 comentarios en «Carta d’agraïment de l’Ajuntament des Castell als atletes del club Menorca Trail Es Castell»
  1. Deberian de pensar un poco el ayuntamiento antes de publicar una noticia de este tipo, la actuación de estos atletas es ridicula, yo no practico atletismo solo me gusta ir a correr de vez en cuando y probablemente iria mucho mas rapido que estos “atletas”! Por otro lado me parece que hay actuaciones de mucha mas importancia tanto de atletismo como de otros deportes y no se le da la importancia que conlleva .

  2. El Ayuntamiento deberia hacerselo mirar con esta perdida de tiempo. populista no lo es precisamente para popularizar resultados discretos y populares como estos…

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *