21 mayo, 2026

Els palistes del CN Ciutadella compleixen a la segona Copa Balear de Joves Promeses, a Alcúdia

0
CNC 3

El Club Nàutic Ciutadella va completar un gran cap de setmana al llac Esperança del Port d’Alcúdia, escenari de la II Copa Balear de Joves Promeses i de les Finals dels Jocs Escolars 2026, en una cita que va reunir clubs de totes les Illes Balears en un ambient marcat per l’esportivitat, l’esforç i el companyerisme.

La delegació del CNC va tornar a demostrar el bon nivell de la base del piragüisme ciutadellenc, aconseguint diversos podis i nombroses classificacions destacades al llarg de les dues jornades de competició.

Entre els millors resultats del dissabte va sobresortir la medalla de bronze de Berta Sans en la categoria femenina Cadet A K1 500 metres. També van destacar les actuacions dels participants en la categoria Cadet B K1 1000 metres, amb Gael Clerici finalitzant quart de la Final B, Enoc Marquès vuitè i Leo Llorens novè.

En categoria Cadet A K1 1000 metres, Jaume Franco va acabar en una meritòria sisena posició de la Final B.

A les proves de K2 500 metres, el CNC també va obtenir bons resultats, especialment amb la segona posició de la Final B aconseguida per Gael Clerici i Enoc Marquès, mentre que la parella formada per Leo Llorens i Jaume Franco va finalitzar sisena.

La jornada de diumenge va estar dedicada als més petits i va deixar una nova medalla per al club ciutadellenc gràcies a Nanuk Marquès, que va pujar al podi amb el bronze en la categoria Home Aleví B K1 2000 metres.

També van competir Ivan Uriel, que va acabar en la catorzena posició, i Liam Icart, catorzè en categoria Home Benjamí A K1 1000 metres. A més, la parella formada per Liam Icart i Ivan Uriel va aconseguir l’onzena posició en la prova de K2 Aleví 1000 metres.

El club també va voler destacar la presència de Lluc Mascaró, que va acompanyar l’equip durant tot el cap de setmana tot i no poder competir a causa d’una lleu malaltia d’última hora.

Resultats destacats del Club Nàutic Ciutadella

  • Berta Sans – Bronze en Cadet A K1 500 m
  • Cadet B K1 1000 m
    • Gael Clerici – 4t classificat Final B
    • Enoc Marquès – 8è classificat Final B
    • Leo Llorens – 9è classificat Final B
  • Jaume Franco – 6a posició Final B Cadet A K1 1000 m
  • K2 500 m
    • Gael Clerici i Enoc Marquès – 2a posició Final B
    • Leo Llorens i Jaume Franco – 6a posició Final B
  • Nanuk Marquès – Bronze en Home Aleví B K1 2000 m
  • Ivan Uriel – 14è classificat
  • Liam Icart – 14è en Home Benjamí A K1 1000 m
  • Liam Icart i Ivan Uriel – 11a posició en K2 Aleví 1000 m

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *