13 marzo, 2026

Gonzalo Barreno medalla de bronze al Campionat d’Hivern

0
IMG-20251213-WA0066
CN Maó / Palma

La primera i segona jornada del Campionat d’Hivern de les Illes Balears han deixat un balanç molt positiu, amb excel·lents resultats i una merescuda medalla per al Club Natació Maó.

En la prova dels 100 metres lliures, Gorka Abad i David Simonet van mantenir les seves marques personals, amb uns temps d’1’02”19 i 56”41, respectivament, demostrant regularitat i bon nivell competitiu.

Als 50 metres braça, Gonzalo Barreno va protagonitzar una gran millora, rebaixant el seu registre en dos segons i aconseguint la quarta posició de Balears amb un temps de 35”60.

En els 400 metres lliures, David Simonet va signar una sòlida actuació que li va valer la cinquena posició balear, amb un temps de 4’17”38.

El moment més destacat va arribar als 200 metres braça, on Gonzalo Barreno va realitzar una cursa espectacular, millorant la seva marca personal en vuit segons i assolint la tercera posició de Balears, que li va permetre penjar-se la medalla de bronze amb un temps de 2’45”52.

En conjunt, aquestes dues jornades han estat tot un èxit, tant pels resultats obtinguts com per l’esperit de superació mostrat pels nedadors, culminant amb la satisfacció d’haver aconseguit una medalla balear.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *