El CB Ciutadella Ponent es jugarà a Ciutadella l’ascens a Tercera FEB
El conjunt ciutadellenc cerca el retorn a una categoria estatal setze anys després
El Supermercados Diskont CB Ciutadella Ponent disputarà aquest cap de setmana una plaça a la Tercera FEB amb la seva participació al Trofeu Biel Hurtado, la Final a 4 del bàsquet balear, que es jugarà a Ciutadella i que decidirà quin equip obté l’ascens a categoria estatal la pròxima temporada.
L’equip ciutadellenc arriba a aquesta cita després de completar una temporada regular molt sòlida, que li ha permès classificar-se entre els quatre millors equips de la competició. La fase final es disputarà a Menorca els dies 23 i 24 de maig.
A les semifinals, el conjunt de ponent s’enfrontarà al Sa Pobla BC Hommerti, mentre que l’altra eliminatòria la disputaran el Sant Josep i el Bigmat-Traç CBJ Llucmajor.
La presència del CB Ciutadella Ponent en aquesta Final a 4 confirma la progressió competitiva del projecte ciutadellenc i dona continuïtat a la feina desenvolupada durant tota la temporada per jugadors, cos tècnic, directiva i afició. El club afronta el repte amb ambició, però també amb la voluntat de continuar consolidant un projecte esportiu que ha anat creixent de manera constant dins el panorama del bàsquet balear.
Més enllà del vessant esportiu, aquesta fase final té també un important component simbòlic per a l’entitat. El CB Ciutadella Ponent té l’oportunitat de tornar, setze anys després, a una categoria estatal on ja va competir en el passat, a l’antiga Lliga EBA, actual Tercera FEB.
El possible ascens significaria reconnectar amb una de les etapes destacades de la història recent del club i suposaria un nou impuls per al projecte esportiu ciutadellenc.
El president del club, Miquel Rosselló, destacava la importància del moment que viu l’entitat: “Aquesta classificació és el premi a molts anys de feina, compromís i constància de jugadors, tècnics, directiva i afició. Ara tenim davant una oportunitat molt il·lusionant per tornar a situar el CB Ciutadella Ponent on ja va ser capaç de competir fa setze anys”.
