22 mayo, 2026

Sergi Díaz acaba tercer general i segon sub16 a la Copa Federació de Mallorca

0
CNC 2 (1)

Aquest cap de setmana s’ha celebrat la Copa Federació (XVII Setmana de Vela – Trofeu Duran) de les classes ILCA, una cita organitzada pel Club Nàutic Cala Gamba que ha reunit més de 200 embarcacions entre les categories Optimist, ILCA 4 i ILCA 6.

La competició ha estat marcada per unes condicions meteorològiques exigents, amb jornades de vent intens que han posat a prova el nivell tècnic i físic de tots els participants.

El Club Nàutic Ciutadella va estar representat a Mallorca per Sofía Calafat, Lluís Mascaró i Sergi Díaz, que van completar tres dies de regates molt competitives demostrant esforç, regularitat i una gran progressió.

La gran actuació ciutadellenca va arribar de la mà de Sergi Díaz, que va aconseguir una excel·lent 3a posició de la classificació general i la 2a posició sub16 en la classe ILCA 4, confirmant el gran moment de forma del regatista menorquí.

Per la seva banda, Sofía Calafat va completar una destacada participació en categoria ILCA 6, finalitzant en la 12a posició de la classificació general i en la 6a plaça sub17.

També va competir Lluís Mascaró, que va acabar en la 35a posició de la classificació general després d’un cap de setmana molt exigent a nivell meteorològic.

Uns resultats que tornen a demostrar el bon nivell i la projecció de la flota de vela del Club Nàutic Ciutadella, cada vegada més present en les principals competicions autonòmiques.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *