Es Nàutic tanca un exitós Trofeu Illes Balears ILca6
Maria Gornés destaca en el Balear ILCA 6 disputat a Ciutadella
El Club Nàutic Ciutadella va posar aquest diumenge el punt final al Campionat de Balears ILCA 6, celebrat del 8 al 10 de maig en aigües de ponent i marcat per unes condicions meteorològiques complicades que van obligar a modificar constantment el desenvolupament de la competició.
El club que presideix Juanmi Llompart va reunir durant el cap de setmana un total de 61 embarcacions procedents de 14 clubs de les Illes Balears, confirmant el gran nivell existent actualment en aquesta classe de vela a l’arxipèlag.
La meteorologia va ser protagonista durant les tres jornades. Divendres, malgrat els vents oscil·lants entre 130º i 160º, el comitè de regates va poder completar les tres proves previstes. En canvi, dissabte una forta tempesta elèctrica va obligar a suspendre la màniga iniciada i enviar tots els regatistes a port per motius de seguretat, sense que es pogués disputar cap prova més durant la jornada. Ja diumenge, el poc vent predominant a la badia de Ciutadella només va permetre completar una màniga, tancant-se així el campionat amb un total de quatre proves disputades.
En clau menorquina va destacar especialment l’actuació de Maria Gornés, formada al Club Nàutic Ciutadella i actualment integrada al Reial Club Nàutic de Palma i al Centre de Tecnificació de les Illes Balears, que es va proclamar vencedora en categoria sub21 femenina.
Resultats destacats per categories:
- Sub17 masculí
- 1r Nikko Palou Espinar (RCNP)
- 2n Xuacu Garcia Rigo (RCNP)
- 3r Cristian González Pascual (CNA)
- Sub19 masculí
- 1r Nikko Palou Espinar (RCNP)
- 2n Juan Perelló Perelló (RCNP)
- 3r Carlos Zendrera Bosch (RCNP)
- Sub17 femení
- 1a Sofía Leal (CNA)
- 2a Claudia Estarellas González (CNA)
- 3a Francisca Puig Bonet (RCNP)
- Sub19 femení
- 1a Marina Garau (CNA)
- 2a Sofía Leal (CNA)
- 3a Claudia Estarellas González (CNA)
- Sub21 femení
- 1a Maria Gornés Rodríguez (RCNP)
Des del Club Nàutic Ciutadella es va valorar molt positivament l’esforç realitzat tant pels regatistes com pels tècnics, entrenadors i equip organitzatiu, destacant la capacitat d’adaptació mostrada davant unes condicions meteorològiques especialment exigents.
