Nou rècord de Menorca en relleus 200 estils femení de la categoria aleví
CN Maó / Maó
Les nedadores Judith Barquilla, Maia Lacasa, Liova Taylor i Júlia Sánchez, de categoria aleví (nascudes 2013-2014), baten la millor marca històrica de Menorca en relleus de 4 x 200 metres lliures femení.
La darrera marca registrada era del Club Jamma Natació l’any 2008, amb un temps de 11 minuts i 13 segons. El Club Natació Maó l’ha rebaixada fins als 11 minuts i 6 segons. En els darrers 40 anys del Club Natació Maó no hi havia hagut un relleu tan ràpid.
Enhorabona a Bep Macián i Toni Vidal, entrenadors del Club Natació Maó i, òbviament, a les nedadores participants, que es mereixen un gran reconeixement per la feina feta, diària i sense descans.
Un rècord rebaixat en 7 segons respecte a la darrera marca aconseguida l’any 2008 pel Club Jamma, i la primera gran referència històrica del Club Natació Maó en quatre dècades.
Un control sense precedents i amb una marca notable que l’únic que preveu és la gran evolució de les nedadores de categoria aleví del Club Natació Maó.




