14 marzo, 2026

Gran participació dels foners menorquins al Campionat de Balears

0
Screenshot_20251110_211710_Instagram

Tir amb Fona Menorca UEM – Mallorca

El passat cap de setmana es va celebrar a Can Valero el Campionat de Balears de Tir amb Fona amb pilota, una jornada marcada pel bon ambient entre foners de totes les illes.

Els foners menorquins que hi van participar van ser Maria Caimaris, Vicent Olives i Raul Lopera, que van representar Menorca amb gran esperit i dedicació.

En aquesta categoria, la victòria va ser per a Luis Mestre, del club Mallorca, amb 16 punts. La subcampiona va ser Irene Mestre, també del Mallorca, amb 11 punts, i la tercera posició per a Diana Calderón, del Lloseta, amb 9 punts.

El jove foner menorquí Vicent Olives va aconseguir 7 punts, quedant a només dos punts del podi, en una actuació molt destacada.

En la categoria femenina, la guanyadora va ser Antònia Cuenca, del Lloseta, amb 18 punts. En segona posició es va classificar Maria Tur, del CEBE, i el tercer lloc va ser per a Eulàlia Marí Costa, del JASA.

En la categoria masculina, el triomf va ser per al menorquí Raul Lopera, amb una excel·lent puntuació de 25 punts. En segona posició es va situar José Ramón García, del Lloseta, amb 21 punts, i el tercer lloc va ser per a Emilio Muñoz, amb 18 punts.

La fonera menorquina Maria Caimaris, que va competir en aquesta categoria, va aconseguir 15 punts, quedant a només tres punts del podi i demostrant un alt nivell de precisió i constància.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *