14 marzo, 2026

Sergi Díaz i Pablo Pardo representen Menorca a les Finals Escolars d’Optimist a Mallorca

0
FB_IMG_1743010006484
CN Ciutadella/CM Mahón

Aquest cap de setmana s’han celebrat les Finals Escolars d’Optimist – Trofeu Pinkroket 2025 al Club Nàutic s’Estanyol de Mallorca, on s’han reunit els 60 millors regatistes de les Illes Balears per disputar-se un lloc a l’equip balear que competirà als Campionats d’Espanya.

El Club Nàutic Ciutadella va estar representat per Sergi Díaz, mentre que el Club Marítim Mahón va comptar amb Pablo Pardo, tots dos acompanyats pel seu entrenador Joaquim Damiao.

Dissabte, a causa de les males condicions meteorològiques, només es va poder disputar una prova, en la qual Sergi Díaz va aconseguir un meritori 28è lloc a la general. Diumenge, en el segon i últim dia de regates, es van poder completar tres proves més. Malauradament, Díaz no va poder competir en la darrera prova a causa d’una fissura. Tot i així, va acabar 1r de Menorca i 51è a la general, mentre que el seu company Pablo Pardo va finalitzar en la 52a posició.

Els dos regatistes van acabar la competició amb 191 punts, després de dos dies intensos amb vents de 20 nusos i molta ona a Mallorca.

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *