Brillants resultats des més petits d’Es Nàutic a sa Copa Balear de Promoció 2021
Sa prova d‘Alcúdia era Finals des Jocs Escolars enmig d’un mal temps
Dia molt dur i de molt de vent es que han hagut de patir aquest dissabte as Llac Esperança d’Alcúdia es nombrós grup de palistes des Club Nàutic Ciutadella que va participar en la Copa Balear de Promoció 2021, que també eren Finals des Jocs Escolars 2021, en Infantil i Cadet.

Amb es temps que no va acompanyar gens as fillets i filletes des CNC, es resultats aconseguits per es CN Ciutadella han estat realment brillants, proba de sa pedrera que s’està gestant en es Moll de la Trona.
Destacables ses primeres posicions aconseguides per Olívia Sans, Miquel Llompart i Berta Sans, es tres del CN Ciutadella, en ses categories de Iniciació Dama, Aleví Home B i Aleví Dona B, respectivament, mostrant-se es tres brillants i amb una vcitòria molt merescuda i treballada, per ses males condicions a Alcúdia. També a Iniciació Dama, Camila Arroyo ha estat tercera, mentre que a Iniciació Home, Lluís Pons entrava en segona posició, seguint amb es bon paper des CNC as Llac Esperança. En Aleví Home A, Albert Riera, va haver de protagonitzar sa remontada de sa jornada escolar, després que se li enganxassin algues as timó. Riera va saber reaccionar i acabar amb una digne tercera posició. També notables es papers de Haize Quevedo (Infantil Home A) i d’Enoc Marquès (Benjamí Home A), com a millors des club en sa seva categoria a Alcúdia.

De sa mateixa manera, es K-2 d’Es Nàutic han complert i amb escreix a Mallorca. Es tàndem mixt format per Berta Sans-Miquel Llompart, es proclamava vencedor balear en Aleví Home, en una gran carrera; i es seus companys de club, Albert Riera-Joan Vinent, en sa seva primera experiència, debutaven de manera il·lusionant, amb una tercera posició final. També en K-2 Benjamí Home, Lluís Pons-Eric Florit acabaven en sa sisena posició, just una plaça per davant es seus companys d’entrenaments, Cedric Barro-Enoc Marquès.Per José Luis Moles, director tècnic CNC de piragüisme, «els nostres palistes s’han portat molt bé, han estat molt valents i els seus resultats en general han estat realment impresionants. Estem realment contents de com ha anat, tot i les condicions complicades per el mal temps», destaca. Ja en clau individual Moles va voler destacar a Berta Sans, «ja que ella encara és aleví de primer any, o sigui B, i ha competit amb els homes, amb tots els alevins A (homes i dones), i ha estat tercera absoluta. I a 2-3 minuts de la segona de la seva categoria».
