22 marzo, 2026

Tot per decidir encara i molt pendents de vent a nes Trofeu Almirall Farragut 2020 i Trofeu Illes Balears

0
Farragut

Un centenar de regatistes a nes Trofeu Almirall Farragut 2020

Tot per decidir encara en es Trofeu Almirall Farragut 2020 que organitza des d’avui dissabte es Club Nàutic Ciutadella. Aquest dissabte es vivia a sa badia de Ciutadella una primera jornada accidentada, ja que sobre les 10 hores des matí es pujava a intel·ligència (ajornament) per a, ja sobre les 13.30 hores des migdia i després d’una tensa espera en es Moll de la Trona, pujar a delta i per tant sa flota a s’aigua.
Farragut
Començava s’Almirall Farragut, amb gairebé un centenar de regatistes. Un aperitiu des trofeu d’enguany, molt marcat per ses mesures de seguretat per sa covid-19, que ho va deixar tot per a aquest diumenge, amb Toni Mesquida (CN Ciutadella) en Optimist, Jesús Flórez (CM Maó) en Làser 4.7 i Marc Sans (CMM) en Optimist D, com a primers líders.
Un Farragut 2020 que es decideix aquest diumenge dematí, confiant que bufi una mica més de vent que dissabte i es puguin fer diverses proves, confien en es CN Ciutadella. «Donen vent fluix, una cosa més intensa que aquests dies», avisen.

LÀSER 4.7

Es regatista del CM Maó, Jesús Flórez Rotger, mana en es Làser 4.7, acompanyat de moment en es podi d’Antoni Juan Moll (CN Ciutadella), David Triay Jordà (CM Maó) i Aitana Cavaller Dove (CN Ciutadella), primera dona també a Ciutadella.

OPTMIST i OPTIMIST D

Quant a sa prova per excel·lència des Farragut de Ciutadella, es Optimist, domini de moment des local Toni Mesquida Mercadal (CN Ciutadella), seguit de Bernat Soler Llufriu (CN Ciutadella), Joan Sosa Català (CM Maó) i Sergi Rami Pons Aguiló (CN Villacarlos). Paral·lelament, en es Optimist D, mana es maonès Marc Sans Díaz (CM Maó), acompanyat en es podi per Bruno Sanz Muñoz i Martina Sánchez Ruiz, tots dos integrants des CN Ciutadella.
Unes primeres hores d’aquest Almirall Farragut marcades per sa falta de vent i sa celebració de dues entretingudes regates.
Farragut

ILLES BALEARS LÀSER RADIAL 2020

Quant as Trofeu Illes Balears 2020 de Làser Radial, aquest dissabte s’ha viscut sa seva segona jornada de campionat a Ciutadella, amb dues noves proves marcades una altra vegada per es domini per segon dia consecutiu de sa regatista mallorquina, Aina Bauzà Roig, des CV Port d’Andratx, que es manté més líder. Per darrere seu estan aquesta última jornada, Jagoba Huércanos Machimbarrena (CN Sant Antoni), Javier Plomer Quiroga (CV Port d’Andratx) i Pau Homar Herrero (CN s’Arenal).
En aquest Illes Balears, amb gairebé 50 participants, es primers menorquins són es regatistes des CN Ciutadella, David Ponsetí i Borja Torres, vuitè i novè de sa general, pendents des que succeeixi demà.
En finalitzar s’Illes Balears i es Farragut diumenge capvespre es realitzarà un discret lliurament de premis.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *