22 marzo, 2026

A Sant Lluís juguem net, mirem pel medi ambient

0
Acord Medi ambient-CCE Sant Lluís

A Sant Lluís juguem net, mirem pel medi ambient

Sa Regidoria de Medi Ambient de s’Ajuntament de Sant Lluís i sa secció de futbol des CCE Sant Lluís han signat un acord per unir forces en favor de sa conscienciació entre es més joves de sa importància des reciclatge i sa protecció des medi ambient amb el sema “A Sant Lluís juguem net, mirem pel medi ambient “.

A partir d’aquesta temporada tots els equips, des de sa primera plantilla fins as equips de s’escoleta, duran aquest lema a sa part posterior de ses seves noves samarretes de joc.

A més de sa inclusió d’aquest lema en ses zamarras blaves, es jugadors de s’Entitat lluïssera rebran xerrades relacionades amb es medi ambient, cicles d’aigua, reciclatge, plagues etc.

Sa signatura de s’acord i presentació de sa nova imatge que duran es equips Blaus es durà a terme es proper dimecres, en es prolegòmens des partit de festes patronals que disputaran s’equip de Elias Noval i el CE Alaior.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *