10 marzo, 2026

Menorca aconsegueix 9 medalles al Campionat de Balears Tir amb Arc

0
Foto Grupo
FBTARC / Manacor

Aquest cap de setmana s’ha dut a terme el Campionat de Balears de tir amb arc en Sala a la ciutat de Manacor (Mallorca).

Més de 120 esportistes de totes les Balears van participar en aquesta competició que, per primera vegada, reunia totes les modalitats en un sol campionat. Menorca hi va participar amb una expedició de 19 esportistes dels tres clubs de l’illa.

Dissabte dia 13 es va disputar el round classificatori, format per dues tandes de 30 fletxes a 18 metres.

Cal destacar que Sonia Gautron (Club d’Arc Mahó) va aconseguir el rècord de Balears i de Menorca en Recorbat Balear Femení. Neus Goñalons també va batre el rècord de Menorca en Infantil Femení.

El round classificatori va determinar les medalles per edat, mentre que les eliminatòries de diumenge van decidir les categories absolutes. Menorca va aconseguir les seves tres primeres medalles dissabte:

  • Elena Tolmie, bronze en Recorbat Cadet Femení
  • Adrià Rocha, bronze en Recorbat Sènior Mixta
  • Jaume Taltavull, bronze en Compost Sènior

Les categories aleví, infantil, recorbat balear i Arc i Salut es varen disputar els títols de Campions/es de Balears diumenge.

En aleví mixta, Emma Arya Goñalons va aconseguir la medalla de bronze després de superar Alexandre Thiry.

En recorbat balear mixta, Sonia Gautron, primera al classificatori, es va proclamar Campiona de Balears després d’imposar-se a tots els seus rivals.

Finalment, en les categories d’Arc i Salut, Menorca va dominar completament:

  • AS1: Mariona Novell (Club d’Arquers des Mercadal), medalla d’or
  • AS2: Yolanda Genestar (Club d’Arc Ciutadella), medalla d’or
    • Plata: Vanesa Cabrera (Club d’Arc Mahó)
    • Bronze: Teresa Company (Club d’Arc Mahó)

Menorca va finalitzar el campionat amb un total de 9 medalles, tres d’elles d’or.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *