10 marzo, 2026

Aprovat el conveni de col·laboració entre el Consel Insular i el CN Ciutadella

0
Wanderlust, CN ​​Ciutadella-Copa del Rey Mapfre
CIME – Maó

El Consell Executiu del Consell Insular de Menorca ha aprovat un conveni de col·laboració entre l’administració insular i el Club Nàutic de Ciutadella per a l’organització del Campionat d’Espanya de Regates d’altura creuers 100 milles, i la VIII Copa SAR Princesa d’Astúries de Pesca d’Altura, Captura i Solta 2025.

L’objectiu de l’entitat és dotar a l’illa de Menorca amb dos esdeveniments esportius importants i únics pel que fa a la disciplina de Regates d’altura i Pesca del màxim nivell nacional, que, a més de generar un gran interès pels aficionats menorquins d’aquestes modalitats, atrau una bona quantitat de persones i embarcacions de la resta d’Illes Balears i de la península.

D’aquesta manera, el departament de Cultura, Educació, Joventut i Esports concedeix un ajut nominatiu de 30.000 euros per subvencionar els dos esdeveniments, 15.000 euros per cadascun.

En el primer cas, el Campionat d’Espanya de Regates d’altura creuers 100 milles ja es va celebrar els dies 17, 18, 19 i 20 d’abril d’aquest any a Ciutadella, mentre que el segon començarà aquest dijous, 5 de juny, i finalitzarà el proper diumenge, 8 de juny.

Seran elegibles, i per tant subvencionables, únicament les despeses com trofeus, desplaçaments dels esportistes i/o personal tècnic, allotjament, despeses federatives, i difusió i comunicació dels esdeveniments.

El Club Nàutic de Ciutadella, fundat l’any 1923, és una entitat que compta amb més de 700 socis, 6 seccions esportives, cursos, escoles de vela, piragüisme i regates, i també col·labora amb diferents entitats marines i aposta pels valors de la sostenibilitat del medi ambient i la cultura de l’esport.

 

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *