Comunicat FBIB sobre carta de Guillem Boscana

Comunicat FBIB sobre carta de Guillem Boscana

Guillem Boscana

Havent rebut avui horabaixa carta personal del Sr, Guillem Boscana, President del Club Imprenta Bahía San Agustín, dirigida a aquesta Federació i al seu Comitè d’Àrbitres per la qual sol·licita disculpes a les diferents institucions i estaments representatius del bàsquet a les Illes Balears i bàsquet espanyol, aquesta Federació MANIFESTA:

Primer.- Que considera les paraules expressades ahir dia 6 de novembre, pel Sr. Boscana inacceptables i impròpies d’un dirigent d’un club esportiu que procura la millora de la societat mitjançant la promoció dels valors de l’esport, en especial, la igualtat.

Segon.- Que aquesta Federació treballa i treballarà per la millora de la igualtat de gènere a qualsevol espai i estament, promovent accions i programes per a la efectiva igualtat d’oportunitat i recursos quan al nostre esport hi participen nins o nines, dones i/o homes.

Tercer.- Que accepta les disculpes i acull la carta personal del Sr. Boscana amb l’esperança de que l’error comès i reconegut per la seva persona serveixi per deixar palès que queda molt camí per recórrer fins a aconseguir una veritable igualtat entre gèneres i que cal ser proactius amb el compromís ferm per aconseguir-ho.

Federació de Bàsquet de les Illes Balears